woensdag 4 januari 2012

De antropoloog

Ja, het is echt waar. Ik studeer antropologie. Het is nu niet bepaald de meest populaire studie (wel in Amerika, maar dat terzijde) en vaak weet niemand echt wat antropologen eigenlijk doen. Nu moet ik toegeven dat antropologen dat zelf ook vaak niet weten. Maar wat ik wel weet is dat ik het een van de leukste dingen vind om te doen. En dat ik het stiekem ook een beetje jammer vind dat ik er na komend semester klaar mee ben.

Deze quote vond ik overigens wel treffend: "Anthropology is the science which tells us that people are the same the whole world over - except when they are different" - Nancy Banks Smith

Deze qoute (uit de film 'The nanny diaries) is ook heel erg toepasselijk. Leuke film ook, gaat dat zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten